Sunday, January 8, 2012

Hari Baru di Sekolah Baru

assalamualaikum..... hari ini hari pertama di sekolah baru.... wahh.... masa nak pendaftaran tengok boleh tahan..... ramai yang hebat2..... semua masuk berkelayakkan.... aku pun tak tahu sama ada ada peluang aku nak buat kejutan dekat sekolah ni... .sama macam aku dekat kolej dulu la.... masuk semua 5A-4A... tapi lepas PMR... sendiri pikir beb!!..... hahaha... apa2 pun aku tak mahu terlalu angkuh.... sebabnya... aku sendiri pun bukan hebat mana pun.... cuma nasib aku dapat baik masa PMR..... tuhan boleh ambik balik apa yang diberi-Nya kepada hamba2-Nya.... contohnya.... dulu aku boleh tengok tanpa pakai cermin mata... sekarang kalau aku tak pakai cermin mata.... aku sendiri tak nampak.... hahaha....j adi jangan terlalu bangga dengan kejayaan kita sekarang ini..... sekian.....

No comments:

Post a Comment