Wednesday, January 4, 2012

4/1/2012

tarikh yang takkan aku lupa...tarikh itu menunjukkan.....cukupnya pengajian aku selama 3 tahun di Kolej Sultan Abdul Hamid....sekarang aku dah bersedia untuk beralih arah ke sekolah baru... Sekolah Menengah Teknik Alor Setar.....aku dah fikir masak2...sudah seempuk-empuknya....hahaha....kata cikgu syuhada....."kalau dah dapat dan dah fikir masak2 dan dah nak bertukar...pergi sajala....jangan fikir banyak"....mungkin dia tahu apa yang sedang aku fikirkan....samaada untuk meneruskan pelajaran disana atau bertukar sekolah....hahaha...cikgu2 lain pandai.....sebab nak suruh aku kekalkan di sekolah lama...sanggup tawarkan aku untuk jadi pengawas...dan mengatakan yang jurusan aku dapat akan membawa masalah....hahaha....memang benar...tapi aku akan tetap meneruskan perjuangan aku...aku tidak mahu menjadi 'Collegian' yang hanya bergantung kepada guru sahaja....aku nak jadi 'Collegian' yang serba boleh......dan akan berjaya.....sekian....

No comments:

Post a Comment