Thursday, March 21, 2013

Jadual Yang Ketat

sepanjang perjalanan di MRSM Kubang Pasu.......aku masih mencari rentak untuk memulakan langkah....segala pergerakkan aku tidak menjadi.....serba tidak kena...aku pun sendiri tak paham dengan apa yang aku mencari.....pergerakkan aku seolah-olah terbatas dengan satu dinding penghalang......aku masih belum bersedia untuk menerima alam baru yang bakal aku tempuh.....sudahkah aku memikirkan aktiviti aku selepas abes tahun persekolahan ini?? mampukah aku menjadi orang yang berjaya?? adakah aku akan mendapat pekerjaan ynag terbaik?? SEMUA TERLETAK DITANGAN AKU......AKU PERLU PECAHKAN DINDING PENGHALANG.....AKU HARUS BERMULA DARI........................ ............................................SEKARANG!!!.................................................................

No comments:

Post a Comment